رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه گفت: نیتسا کاظمی، بانوی سروقامت کرمانشاهی برای شرکت در دومین اردوی انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر دعوت شده است.
کد خبر: ۵۱۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 24 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمد منصوری ، اظهار داشت: 80 بازیکن در نخستین دوره از اردوی تیم ملی والیبال شرکت کردند که از این تعداد، 50 ورزشکار برای شرکت در مرحله دوم از این اردوها انتخاب شدند.

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه با بیان اینکه دومین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان دختر در 2 گروه انجام می‌شود، ادامه داد: گروه نخست با حضور 22 نفر از‌ 30 مهرماه تا 9 آبان‌ماه به مدت 12 روز به تمرینات خود در این اردو انتخابی و آمادگی ادامه می‌هند.

وی به حضور نیتسا کاظمی، بانوی سروقامت کرمانشاهی در گروه دوم دومین اردوی تیم ملی والیبال جوانان ایران اشاره و بیان کرد: گروه دوم با حضور 28 نفر از 11 آبان‌ماه تمرینات خود را زیر نظر الهام یافتیان به عنوان سرپرست در کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان دنبال می‌کنند.

منصوری افزود: والیبالیست منتخب دراین دوره از اردوهای انتخابی و آمادگی خود را برای حضور مقتدرانه در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا که 20 تا 27 خردادماه سال آینده در هانوی پایتخت ویتنام برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار